آیلتس تایمز

ساخت وبلاگ

تقویت اسپیکینگ آیلتس

آزمون اسپیکینگ آیلتس علاوه بر این که زبان آموز از روند پیشرفت و یادگیریش اطلاع پیدا می کند، نقاط ضعف را هم بررسی و تقویت می کند. بهتر است از دوره اسپیکینگ آیلتس برای آمادگی بیشتر جهت این آزمون استفاده کنید. اسپیکینگ آیلتس یک آزمون اسپیکینگ زبان انگلیسی است که برای ارزیابی طیف گسترده ای از مهارت ها طراحی شده است. مباحث و سوالات سخنرانی برای این است که داوطلب آزادانه صحبت کند.

سوالات و عناوین برای آزمایش سطح هوش شما نیستند بلکه ارزیابی اسپیکینگ زبان است. ممکن است اگزمینر از شما سوالی بپرسد که به نظرتان طبیعی نباشد، اما با جوابی که به سوال می دهید، ممتحن می تواند ببیند که چقدر طبیعی و با اطمینان می توانید درباره هرچیزی صحبت کنید؛ و از این طریق سطح اسپیکینگ زبان شما را ارزیابی می کند.

دادن پاسخ های طولانی فرصتی برای نشان دادن میزان روان صحبت کردن است. این را عادت دهید که برای پاسخ های خود دلیل بیاورید. اگر ارزیاب آزمون مدام از شما بپرسد "چرا؟" اگر می پرسد، به این معنی است که شما توضیح کافی نداده اید. تسلط یکی از 4 معیار در ارزیابی این بخش است و برای مسلط بودن باید صحبت کردن شما بدون وقفه باشد. اگر زیاد حرف زدم نگران نباش!

 

آیلتس تایمز...
ما را در سایت آیلتس تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin ieltstimes ieltstimes بازدید : 106 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 18:53